Jak nám coronavirus ‘’zkomplikoval’’ dovolenou ve Španělsku? (2. Část)

Hned ráno jsme se zabalili a šli na recepci, kde na nás měl čekat okolo desáté ráno odvoz. Mezitím, jsme udělali klasický check out (vrácení klíču, depozitu atd..). Paní na recepci byla asi v našem věku a hned jak s námi vyřídila všechno papírování nám řekla, že zavolá taxi, které nám zaplatí. Hned na to řekla. ‘’ Nebojte, tam si to užijete víc jak tady’’’. S Jonym jsme se a sebe nechápavě podívali a říkali si, že si to užíváme už tam, kde jsme. Každopádně bylo moc milé, že jsme měli osobní odvoz až k hotelu a nemuseli nic řešit. Trochu nás mrzelo, že jsme neměli možnost si užít celou dovolenou v Malgratu, protože jsme měli spoustu plánů, které jsme chtěli uskutečnit. Po půlhodinové cestě s milým taxikářem, jsme se blížili ke konečné.

LLORET DE MAR

Hotel byl dál od moře, což jsme nechtěli. Naschvál jsme si původně vybrali hotel na pláži, kvůli tomu že po těch výletech už nebudeme mít náladu ani energii jít další půlhodinu na pláž.

Hned, jak jsme přijeli ke vchodu, mě napadla myšlenka. Tady nemáme být.. musel si splést hotel…

Dobře přestanu s těmi napínavými kecy.

Protože, ten hotel byl totální pecka! Taková, že mi bylo jedno jestli budu chodit k pláži hodinu.

Už když jsme přijeli ke vchodu, tak jsme věděli, že si jedeme užít takovou dovolenou, kterou jsme si zaplatili tak z poloviny. U hotelového vchodu bylo vidět do celé haly. Všechno bylo moderní a krásný. Přístup zaměstnanců byl úplně jiný. Jakmile jsme řekli Jonyho jmého věděli o koho jde aniž by se koukli do systému. Dali nám zlaté náramky, abychom si mohli jít užít all inclusive, ikdyž náš pokoj nebyl hotový. Nikdy jsem asi nekoukala tak vyjeveně jako tam.

Ten hotel byl obří. Byli tam bazény, spa, posilovna, spousta barů, jídla a spousta španělský hudby. Žilo to tam úplně jinak. Za tohle jsme fakt nezaplatili. Byli jsme v ráji.

Okupili jsme náš připravený pokoj a přišel čas oběda. No měli jste vidět Jonyho. Byl ve svým živlu. Myslím, že jsme oba nabrali pár kil navíc.. Když se přišlo k restauraci, byla tam recepce, kde se ohlásilo číslo pokoje. Pak vás vzal čísník a posadil. Jídlo bylo ve formě klasického bufetu. Pokud jste chtěli, čísník donesl víno, nebo šampanské v ledu. Všechno to bylo jak pro boháče a my z toho byli úplně v háji. Samozřejmě jen první den.. Pak už jsme si tak nějak zvykli a já teď u plotny a škopku s nádobím jenom sním…

(Já vím, že pro některé lidi, je tohle standard. Pro nás ne. Něco takového jsme zažili poprvé v životě a navíc zdarma!)

Město bylo rušnější než Malgrat, ale i přesto poloprázdné. Je určitě znát, která oblast je bohatší a kde ten dopad zanechal větší šrámy.

Pláž byla od hotelu asi kilometr, což opravdu nebylo tak daleko, jak jsem původně myslela. Byla hrubě písčitá a voda byla jako křišťál. Před námi jen širo širý moře. Vlevo byli útesy a na nich hrad. V pravo také útesy a stezka k soše jakési ženy. Nevím co to bylo za sohu a proč tam stála. Nebyl tam žádný popisek. Ale výhled zařídila pěknej.

Většinu dní jsme trávili tak, že dopoledne ve městě nakupováním, pojídáním zmrzliny a prohlížením místních krásných ulic, nebo jsme se váleli u bazénu, popíjeli drinky a užívali si atmosféry. Po obědě jsme vyráželi na pláž, kde jsme většinu času trávili ve vodě, potápěním a blbnutím jako malý děti. Navečer jsme se hezky oblékli na večeři a šli si užívat místní programy a představení. Jak jsem říkala. Válecí dovolená..

VÝLETNÍ LOĎ

Každý den, jsme na pláži pozorovali výletní lodě, které kamsi jezdily. Rozhodli jsme se vyrazit. Vyjížďka byla pouze na hodinu a půl, nebo dvě. Trasa se táhla okolo pobřeží až k Tossa de Mar. Vyhlídky byli krásný a asi v půlce výletu jsme se přesunuli do podpalubí, které bylo prosklené. Původní plán pořadatelů byl nám ukázat mořské dno. Ale ten den nebylo moře trochu kalné a tak jsme moc krás neviděli. Na cestě zpět, se dělaly celkem velké vlny a tak se celá výletní loď bavila tím, jak nás kropí voda z nárazů. Trochu nás mrzelo, že nebyl vidět ten mořský život. To jsme ale neměli vůbec tušení, co přišlo další den..

ÚTOK ŽRALOKA

Užívali jsme si na pláži. Zrovna byli docela velké vlny a taky se na dně sem tam daly najít nějaké ty mušle. Zrovna jsem se pro jednu, co Jony našel asi tak pět metrů od břehu potopila. Jakmile jsem se vynořila na vteřinu jsem zkameněla. Byl to žralok! Plaval přímo k nám a já začala hrozně vyvádět. Nejdřív byly vidět jen ty dvě ploutve (ocas a hřbet), co si to v klídku k nám štrádujou. Díky tomu, že byly velký vlny a voda čirá jsem ho viděla celýho! Snažila jsem se kopat a křičet. Plavala jsem ke břehu ale vlny mě dost brzdily.. Nevím, jestli jsem toho žraloka vyděsila víc než on mě, ale potom už jsem jen viděla, jak to otočil a rychle plaval zpět do moře. Nejvtipnější věc na tom byla ta, že Jony tam jen dál plaval, a spekuloval nad tím co to bylo za rybu. Potápěl se a hledal ji dál..ŘÍkal, že to byla jen velká ryba hodně podobná žraloku a chtěl se pořád přesvědčovat o tom, že asi dva metry od ná nebyl skoro metrovej žralok…. Uznal to až na hotelu, kde si vyhledal fotky a videa žraloků. Naštěstí byl ještě mimino a pravděpodobně by nám jen znepříjemnil dovču nějakým tím kousnutím. Díky bohu to dopadlo dobře a my máme zážitek na celý život. Ten den mě dál než po pas do vody už nikdo nedostal..

Zbytek dovolené už se nepřihodilo nic zajímavého. Hodili jsme za hlavu včechny povinnosti a jen tak si byli..

Předposlední den jsem si na památku nachala vytetovat kaktus, který ráda pěstuju a zároveň tam rostli všude. Bude připomínat moji první návštěvu Španělska. Každý máme hold jiné suvenýry. U mě vládnou šutry nebo mušle. S tím, že si nechám dát tetování v každé zemi, kterou navštívím jsem měla v hlavě dlouho a konečně jsem svůj slib dodržela. No takže bych si s opožděním měla dát suvenýr z Anglie nee?

Na letiště nás ráno odvezl nás osobní kurýr což byla třešnička na dortu.

Moje přesvědčení o tom, že včechno příjde v pravý čas se jen potvrdilo. Původně jsem si myslela, že tahle dovolená bude stát za prd, že si ji kvůli covidu neužijeme a měla jsem spoustu obav. Vlastně jsme jeli hlavně, aby nepropadli peníze. Nakonec se z toho vyvrbila ta neluxusnější dovolená o který bych ani nesnila.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )